Wednesday, June 18, 2008

plastik fantastik postane usnjen čevelj

Takole dragi moji...v omari imam nekaj čevljev, ki so mi bili všeč in poceni pa sem jih kupila, kljub temu, da niso usnjeni. Ker mi noga strašno drsi v njih sem se odločila, da jih bom preuredila v čevlje z usnjenim podplatom. Postopek je enostaven za izvedbo pa potrebujete:
  • usnje- kupite ga lahko v IUV, Vrhnika
  • dobre škarje
  • Neostik universal (smola)
  • papir za podlago
  • svinčnik/kuli
Postopek
  • Najprej obrišeš usnje s kulijem in odrežeš
  • Pogledaš ali si vsaj približno zadel:) popraviš, če je potrebno
  • Usnje namažeš z lepilom in podlago čevlja ravno tako. Jaz sem najprej polepila oba usnjena konca in nato čevelj. Potem pa še enkrat usnje in čevelj.
  • Poskusiš lepo nalepiti usnje na čevelj, malček lahko popraviš sproti, samo je potrebno biti precej hiter.
  • Počakaš da se posuši in obrežeš konce, ki štrlijo preveč čez čevelj.

2 comments:

Unknown said...

Ja kok si ti cool.

Pa še nogice si pokazala hehe :)

Ej full cenim take, da se tkole znajdejo. Komaj čakam, da kaj svojega začaraš.

spela said...

Hehe:)
Tudi to pride...po izpitih.